they always fit

veckan gick fort, helgen segade sig fram. men nu är det liktförbannat söndagkväll och imorn återgår vi sorgsna själar till trälig skolgång och en svettig fysikrapport. har inte bestämt mig än om det är enbart jobbigt, eller jobbigt men ändå lite .. någonting. något jag säekrligen vet dock är att imorgon måste jag nog köpa mig ett nytt par skor. cravings ..

imorgon påbörjar jag också mitt projektarbete tillsammans med johanna, vilket innebär att iv i 7 veckor framöver avstår från allt vad mat och gott heter. med detta menar jag då godis, chips, dricka glass osv. vi ska nämligen dieta oss fram till jul ungefär. sksa bli så fruktansvärt roligt. och med det menar jag fruktansvärt.

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0