change of place

vet inte var jag har mig just nu.


mm på lunchen tacklade jag undan sjöström från framsätet och så for vi, jag elin johanna, sjöström och chaffisen anton till birsta och käkade lunch. jag hann med så mycket mer än de andra gjorde. så stolt.

sedan tog jag en slappis. var bara på skolan till kvar över ett, då carros farfar kom och hämtade oss. skjutsade in oss till taurus. var där vid halv två för carro hade tid vid två. tre fick hon komma in, skapligt drygt. hon tatuerade armen och det blev riktigt bra. en riktigt fin tanke bakom det hela, och så bad hon mig att komma med. utvald lirrom, otroligt nöjd hihi

därefter sprang vi runt på stan en sväng. köpte tights och skor hehe .. tog bussen in till birsta och sprang upp på elgiganten och köpte mig en extern hårddisk. sedan gick vi hela vägen ner till birstacity, usch så långt. gick runt och kikade lite. carro handlade lite här och där. själv så köpte jag en ny stav med pärlor itll tungan, sjukt ocool var den när jag satte i den. dreglade somfan också he-he. köpte en tröja också. sedan bjöd carro mig på middag på foodcort, så rar


opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0