herrejävlar

vart är dagens samhälle påväg? häromdagen fick en kompis till mig ett ytterst chockerande sms. jag tror vi slogs där ett tag om vem av oss som blev mest förbannat. helt sinnessjuk.

jag har just drabbats av något ännu mer chockerande, det finns helt galna människor runt omkring oss! jag förundras över få saker, men nu är jag speachless. man vet ju att alla är olika, vissa lider av förföljdelsemani, och andra förföljer. jag har hittat en riktigt obehaglig människa, och denna har inte ens något med mig att göra. jag har hört och sett mycket om de som tror att hela världen kretsar runt dem själva, men den här tösen tar alla pris, hon är helt insane.

och det som stör mig mest är att jag inte kan berätta för victoria riktigt än,

opinions
Postat av: Anonym

Nämen, du beskriver dig själv! Bra gjort Malin, stämmer precis! Tog lite tid för dig att inse det bara.

2008-10-28 @ 00:50:15
Postat av: Ann-Sofie

Vet du vad som ligger bakom allt det här malin? Jag tror du ska kolla upp det annars innan du blandar dig in i det, för egentligen har du inte med saken att göra fast jag kan förstå att du stör dig på det.

2008-10-28 @ 21:55:27
URL: http://aschb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0