inte illa

helgen var skön, igen. i lördags packade jag & eila in oss i bussen till matfors/vattjom och inaccorderade oss hos vickizzzzzzz. där var det kalas med en hel del härliga människor. härligt härligt, dumt att det ska behöva ta sådan tid innan man får fingrarna ur och faktiskt röra sig utöver ...

och idag har vi varit hela dagen på mittuniversitetet. "kikade" på sjuksköterseutbildningen och krimonlog. lät väl rätt okej båda två. sist var vi och lyssnade på livet på campus. efter 15 min tappade jag intresset och föll in i dvala





isch, jag saknar det

opinions
Postat av: jessica(:

blä, i miss it

2008-10-22 @ 22:10:55
URL: http://jessicafroberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0