jävlar

jag blir så jävla pissed. skjutsar elin hem mig efter skolan, till en låst dörr, ingen nyckel och föräldrar i birsta. va i helvete, blev så jävla sur. stod ute och frös, dyngblöt om fötterna. skitskitskit

ringer till mamma och skriker åt henne. får vänta ett tag, så kommer hon hem och låser upp och sedan far hon igen. gick in och satt en stund och sedan drog jag igång dammsugarn. har dammsugit hela övervåningen förutom mitt rum. i ren svält går jag ner och frågar vad det blir för mat. och mamma svarar:


"men vi ska ju på olearys och äta"


SKOJAR DU MED MIG!? här håller jag på att dö av hunger och så ska ni på olearys och har inte sagt någonting. gick upp och städade i rent jävla helvete. förbannad somfan, ingen mat!?


det här var vidfyra eller nåt. och så gick hungern över.


opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0