fysik

klockan är 02,13, simon sover bland mina kläder, påsar väskor osv. jag har suttit och skrivit på den satans fysikrapporten som ska vara inne på måndag. åthelvete serru, har kommit en bit nu. fortfarande panikångest dock, snart kommer tårarna. ni vet väl att vi är inne på fjärde veckan? mm tänk på det

för ovanlighetens skull har jag haft en slöskön helg. efter att nästintill psykat ihop efter 8 timmars skoldag, varav en timme ledsam fysikrapport och en timme oförståelig matte, fick jag åka med empizzz till simon. käkade och tog sen bussen ner till stan. mysigt att gå på kvällen sådär. gick på donken och åt igen .... strax innan vi tog bussen hem till honom. såg film och hade det bra. somnade i knät på simon och blev skitsur när han ville sova.

nåja. det var ju fredag iaf.

puss

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0