just another manic monday (tuesday)

så sitter jag här, i min ensamhet, när plötsligt en meddelanderuta ploppar upp. Danielsson.

Danielsson. säger:

MALIN!!!!111one



jaha, här var man efterlängtad. dock var inte frågan myckt mer intressant än om jag hade gjort derivata av logaritmfunktioner 1 c) ? inför provet i matte d imorn .. men det hade jag! och gud så jag förklarade. först rätt, sedan fel och slutligen rätt HIHI. iallafall, det viktigaste i den här spännande berättelsen är att (innan jag kommer till det orgasmiska uppgörandet, måste klargöras att danielsson också kallad anton, gärna förklarar de flesta uppgifter i fysik och matte med hjälp av grafer och vinklar. spelar nästan ingen roll vad det handlar om, men han lyckas alltid få det som en graf, och det brukar låta såhär: jaa .. om man tänker det som en graf .. och så fortsätter det sådär. jag brukar bara skratta lite och sedan le lite dumt.)

iallafall, så efter att jag förklarat uppgiften såhär över msn, så surrar vi lite ett tag, om matten, hur svårt det är att jobba när man dras med i roliga diskussioner och sådär. anton förklarar att han hellre sitter med oss (mig, elin&johanna) än grapparna från sin klass (teknikare) för att det är lättare att koncentrera sig och faktiskt få något gjort. och jag hävdar att vi också kan härja rätt kraftigt ibland, och han håller med att jo visserligen men de är värre. vad tror ni han tar till för medel för att jämföra oss!?!?!??!?!?!?!?!??!

Danielsson. säger:

Haha, jo jo, men ni kan typ helt plötsligt börja snacka om nått, sen tar diskussionen slut lika abrupt, börjar vi killar snacka så är det (kan inte förstå att jag tänker beskriva dehär som en graf >.<) som en e^x graf.. den sjunker hela tiden mot noll men den tar fan aldrig riktigt helt slut! :)

jadu anton, inte undra på att du inte har särskilt många vänner. men vi är ett par som åtminstone står ut med dig


hahaha jag dör. och ni förstår säkert ingenting. godnatt :)


opinions
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHA jag förstår, men jag är ju inte så mycket bättre än er ;)

2008-10-09 @ 21:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0