kanske, världens sämsta bloggare

det är en titel jag inte tänker ta på mig. helt ärligt.



kompisslampa? vad komemr dom anklagelserna ifrån, vavavava?
okej. jag väljer ..... SOOOOOOOOFIA attack - som pockemon ni vet?


innan vi gick på sommarlov lyckades elin övertala mig att jag faktiskt ville ha den där gympakursen, idrott och motion, motion och hälsa eller vad fan den heter. under sommaren började jag tveka. väl tillbaka i skolan lyckades hon återigen binda mig i att det säkert skulle bli jätteroligt, njaaa sa jag risken att hamna med massa idioter är för stor, eftersom hela skolan kan välja den? nej men det skulle bli så bra så bra.

imorn har vi första lektionen, två timmar direkt på morgonen. elin hon är i frankrike hon



ironi hörreni.



pockemon? hahahahha det stavas ju pokémon och det vet jag ju. urlöjligt att stava något så viktigt fel. fyfan

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0