som i en film

relativt skön dag i skolan, hetsade bandy på gympan, härligt. runt femtiden for jag mami & moster till mattias och emelie. käkade och sådär. kom hem för bara en stund sen. ser verkligen fram emot morgondagen .. he-he

och igår, då pratade jag med polisen mitt i natten, scary. var nå toka på g utanför. dessutom var jag ensam hemma och inte nådigt rädd, fyfan. när mami kom och hämtade mig strax efter tio imorse och skjutsade mig till skolan såg jag att en av rutorna in mot förrådet var krossade. det var det jag flög upp av efter att ha lagt ifrån mig boken och släckt lampan. när jag kom hem senare berättade mami att de hade brutit sig in i ett eller flera förråd och sådär. hugahuga


opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0