tillbakavägar

fyfan va jag har snorat i helgen. började i fredags och så har det fortsatt. men nu har halsonten tagit över, kanske en del av allt sjungande, och här sitter jag, igen, och skrålar på högsta volym med så falsk röst jag bara behärskar. det är alltså ingen hemma.

käkade hemma med hela familjen, haha och elin kom med en förstorad råtta till hund, gu va vi skratta. sedan for jag till simon och somnade i soffan när vi såg film med ulrika och mats. HEHE, sedan somnade jag i sängen när han spelade tvspel, sova sova sova. vaknade först tidigt som fan på lördag, och var rätt pigg och dessutom hungrig. fan också. somnade efter många om och men om och vaknade vid halv ett. klev upp, käkade frukost och duschade. sen ville simon gosa lite i sängen, och så somnade vi igen.

17.20 säger simon, klockan är tjugo över fem, hehe. dags att kliva upp. gjorde mig iordning, käkade lite och så. sedan kom anton elin & berg och hämtade mig. mötte upp johanna på citygross och inhandlade massa gotta. for in på biteline och beställde med oss pizza. ut på alnön och så vare äta igen he-he. skrålade singstar och sög på guitar hero. surrade och skrattade, härligthärligt.

så skjutsade anton mig och johanna till bosvedjan. kom väl till simon runt halv 3 eller sådär. så tack för i helgen brudar och anton, nu behöver vi inte göra något mer på flera veckor :D


hahahah så fult, min näsa piper när jag andas .. kul

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0