underclass hero

åh, så jag börjar bli sjuklig. alla dessa tankar, så syndiga, så ohälsosamma, men oj vad gott de gör mig!


igår hade jag gympa igen, med mongogruppen, och elin svek ..... och OJ vad jag mådde dålig. pressade på i gymmet medan de andra spelade softboll, i sporthallen !?!?!?!
för övrigt har det varit en jättejobbig dag, skräll lirrom. tog mig dock igenom med lite candy, både bokstavligt och inte eh-he, fundera på den ni.

ser så fram emot helgen. blir ingen boyfriend alls, bara brudar brudar brudar. äntligen lite boobs, kommer bli bra. utgång på fredag och förhoppningsvis något yummie på lördag också. kommer bli bra, för sofia berättade idag att hon saknar mig. otippat? njaa ..

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0