vila, vila, vila

oh, i fredags käkade jag, sofia och carro middag hos jennie. vid halv tio tiden kom simon & per och hämtade oss och skjutsade oss till henke i vävland. halvskumt folk och sådär. stannade ett tag ändå, umgicks lte och sådär. men så för ovanlighetens skull så kom polisen, och 60% fick panik och försvann. ringde empa som kom och hämtade oss runt ett tiden, for in till stan och åkte mest bara runt. rätt skönt ändå, kom väl hem vid sådär halv fyra tiden på morgonen och rätt in i sängen. vaknade dan efter och kunde fan inte hitta plånboken. skoja paniken, men den återfanns i empas bil med en drös andra tillhörigheter.

detta resulterade i att lördagen blev vila av högsta grad .. var kvar hos jen till typ två eller så, och sedan gick jag hem och duschade, satt vid datorn ett tag ochsådär. vid 4 tog dock 'tröttheten' över och sängen kallade. där blev jag kvar tills imorse, he-he. somnade framför tvn ovanpå täcket, med huvudet i fotändan och med en filt på mig. vaknade imorse vid halv åtta till tv-shop, vände på mig, tog på mig täcket och somnade om. mmmmmmmmmmmm

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0