adventures of .. no one

jag har ett mönster, jag har ett tyg, jag har tråd och en dragkedja! dvs, jag betalade för det, gunilla tog hem det. tror att det kan bli riktigt bra. har kanske eventuellt tillochmed hittat en studentklänning .. kanske,


annars igår, umgicks jag med två män av särklass, med betoning på sär. var hos filip med jonas, spelade kort och höll på, var en sväng på födelsedagskalas hos nordells, eftersom jonas prompt skulle ha fika.

fick skjuts till s och därmed sovplats, meddelande runt 11-tiden imorse, "vi drar in mot stan vid 12", jag tyckte, nej vi åker halv 1. nejnej vi skulle åka klockan 12, så var det med det. vid halv 1 hade de äntligen lyckats få fingrarna ur och gjort klart allting så att vi kunde komma iväg, jösses, vilka karlar.

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0