bankrutt

när jag nu kom hem, och kollade kontot, fick jag en chock. 52 kr, så lite har jag inte haft på kortet sedan "birsta-scenen" var hälften så stor som idag, och låg utanför donken som låg bredvid lekplaneten, i andra delen av vad som idag kallas birsta city. på den tiden hamnade jag minus på kortet ..

börjar misstänka att jag inte kan säga nej till mina jag-måste-unna-mig-ibland-nerver som så tydligt skickar signaler till hjärnan, som gör att händerna plockar på sig, med andra ord, det börjar gå utför. dessutom så väntar en faktura på mig för ett par skor jag beställde igår .. vad hände med världen

annars räddade jag en fågel idag. stackarn flög in i fönstret så Moder Theresa gick ut och plockade upp den och återställde den till livet, lite som ett helgon, jag vet.

förövrigt så börjar jag tveka på min odödlighet då jag rätt vad det är förlorar all kontroll över min hals, och då är nära döden, åter igen. men det ska nog rätta till sig det också

och igår anmälde jag mig till högskoleprovet, vilket kom med en rejäl dos ångest. men jag längtar! och då menar jag till studiecirkeln som kommer innan, och kalaset som kommer efter, det ska bli häftigt!


opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0