old, young girl

igår, när jag låg i sängen och filosoferade kom jag att tänka på vad Martin sa om mig för några dagar sedan. han stod och betraktade mina händer, och helt plötsligt utbrister han "vilka torra händer du har!". helt chockad av påståendet hann jag inte riktigt reagera, och han gick på om att de var skrynkliga. den slutliga sammanfattningen av påhoppet blev att "du har ett ungt ansikte på en gammal kropp"

jaha, tack för den? men så slog det mig, det stämmer ju! jag fyllde nyss myndig, men det hindrar mig inte från att ha ont i ryggen, min konstiga axel, höfterna, knäna, fotlederna, och allt såntdär som vilken åttioåring som helst lider av. men det stoppar inte här. vid ett tillfälle i höstas, åt jag tabletter mot "tillfällig halsbränna och sura uppstötningar". det nya förvärvet däremot, är i en klass för sig själv. jag har nämligen för bara någon vecka sedan, inkasserat en bettskena, för att jag tydligen gnisslar tänder. min mamma har också en bettskena, fastän hennes är en lågbudgetversion. medan hennes skena är ungefär 0,5cm hög, är min lite drygt 1, vilket innebär att jag i min lilla mun, även är skyddad mot yttre attacker, exempelvis om någon annan försöker gnissla mina tänder, eller gnaga på mitt tandkött, fantastiskt!


idag, kom han med ett nytt utlåtande, den där Martin. idag var jag så tjock att jag liknade inte bara En, utan Två gravida kvinnor. jag börjar förstå att han är ute efter min självkänsla, och det börjar kännas som att det stämmer, det där som står på hans blogg, men så kan det väl inte vara, någon där ute måste väl tycka att till och med Jag är okej!!?

opinions
Postat av: Martin

Malin, jag skojar ju bara lite med dig :)

haha

2009-02-02 @ 22:04:35
URL: http://bloggistjavisst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0