debut!

igår var det utgång, förfestade på alnön tillsammans med ett härligt gäng, bland annat martin. sedan skyfflade vi in oss i partybussen och så körde magnus ner oss på stan, där strille & torb blev av med sitt dricka i samma sekund de kom ut ur bilen. gick bort på stadshuset, men där var det stendött. lämnade jackor och såntdär och sprang bort på svenssons, där det istället var knökfullt. satt där en timma eller så, umgicks och surrade, hade riktigt trevligt. gick med emma & micken bort på stadshuset igen, där vi mötte upp resten av gänget. bra med folk var det ... eller blev det .. träffade massa härliga människor och surrade en hel massa, dansade fötterna av mig också

sprang upp till marcus och hämtade mina grejor vid halv tre, bytte skor och sprang bort på statoil där jag ich victoria köpte varsin bulle. åkte med pontus hem istället för att sova hos marcus & elin, bra skönt. dessvärre hade jag glömt hemnyckel och sov hos jennie, men det är ju så gott som hemma. glömde dessutom skorna i bilen, sällan hon glömmer något ....

viktigt att veta är att martin var med ut igår, efter mycket gnäll och en del övertalning!

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0