era jävlar

jag blir så jävla besviken. jag fick kliva upp ur en skön stol, gå från ett skönt umgänge, för att två unga mäns liv hängde på mig. vad gällde då saken? inget mindre än strävan efter de fantastiska bloggnamnen. dessvärre var jag inte kapabel att möta dessa unga mäns tindrande blickar, och än mindre lyckades jag klämma fram några bloggnamn.

trots mitt svek, klarade de båda av att ta sig in på blogg.se, och faktiskt skaffa sig varsin blogg. hallelujah!
men inte då, de båda klarade av sitt första inlägg, om än en lätt modifierad personbeskrivning. därmed kom också inlägg två. kanske också ett tredje inlägg, men sedan tog det fan stopp. hur fan kan man drabbas bloggtorka efter blott några dagar!?

jag länkade er, för att ge er en chans i den dunkla bloggvärlden. jag ger er tips om hur ni ska klara av att ta er in på topplistorna. det enda ni behöver göra är att uppdatera bloggen. men inte ens det klarar ni av

era patetiska bloggråttor, må  erat internet lägga ned, eran nätvärkskabel brinna upp!


ni vet vilka ni är

opinions
Postat av: Anders

Hmm :/ tycker "dem två" borde skämmas endel faktiskt. Tur att du inte syftar på... ja... inte är det väl?... Hmm ska nog skriva ett inlägg nu.

2009-01-27 @ 23:37:31
URL: http://stonefree.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj oj, hat hat varför? bara blickar ju, och dessutom så har de kanske trådlösa internet

2009-01-28 @ 19:42:24
Postat av: malin

nej, nu förstår inte jag riktigt det där med "bara blickar"? blir så förvirrad av anonymitet

2009-01-28 @ 20:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0