jag är ett stöd

jag tänkte att om jag ska utge mig för att ha en sportblogg, måste jag kanske göra något sportigt också. eftersom detta inte ligger i min natur, kastade jag mig på det första bästa som är i närheten av att vara sportig- jag gick och kollade på sport.

rinkbandy, faktiskt. och de spelande var TiGy, som står för Timrå Gymnasieskola. Lärare alltså. samt andreas, brylla och gadd, kanske eventuellt även fler, men mer okända människor. kvällens sällskap bestod av ingen mindre än torben, som fick stå ut med att lyssna på mina svordomar.

matchen förlorade TiGy i vilket fall, 3-6 tror jag bestämt slutsiffrorna sade. men vad vet jag, såg väl kanske ett mål av minst 9 gjorda? nåja, sport är inte så jävla viktigt.

 

opinions
Postat av: Martin

du är två mongo.

2009-01-30 @ 14:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0