min present

har precis varit hos jen och fått mitt hår fixat, samt en fin grund, är hon ite ljuvlig, den där lilla!? :>
och så när jag ska till att gå, efter att ha letat reda på, och tagit med mig mina försvunna skor, som befann sig hos andersson's, frågar hon

j; har du testat din present?
m; jaa .. det har jag
j; passade den bra .. tröjan... ?
m; jadå, men den kunde ha varit lite större ..
j; jaså?
m; jaa .. men den var bra *flinar
j; ehheh va bra ....



det här är ett internt skämt, som inom en väldigt liten krets anses väldigt roligt, hoppas hennes föräldrar inte anade några ugglor i mossen!

opinions
Postat av: Anonym

haha...!

2009-01-24 @ 13:22:33
Postat av: v

oj de va ja ;D

2009-01-24 @ 13:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0