ont

jösses så trött jag är. jag är också besviken, mest för att jag inte fick komma tillbaka till det där mystiska huset och supermystiska alice inatt, dåligt .. gjorde konditionstest imorse på gympan, var väl hyfsat. nog för att det bara visade pulsen och så där, submaxtest kallasdet. annars lirade vi volleyboll.

har pajat axeln tror jag, den är konstig, och gör ont när jag andas, hallå där ... fick psykfel när datorn intefunkade som den skulle när jag kom hem, vilket ledde till att jag kom igång med att plugga biologin vid halv sju istället för halv fyra, som var tänkt .. menmen, fick ju mvg i religionen ivartfall, satt fint.

annars har heine varit här och borrat upp mina skohyllor!!!!!! äntligen lite plats och snäll behandling av mina älskade. annars klämmer mamma in så många hon kan i våran halvmeter? breda garderob nere i hallen .. fy och fan

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0