nana

det är jobbigt att prestera så här på slutet. städade skåpet idag och drog den slutsatsen att skolskåp borde fan inte få vara så rena, jag menar, det lös ju verkligen om det. kramp i armen fick jag på köpet, tack

pratas en del om utgång ikväll, men inget bestämt än, lite jobbigt känns det med tanke på att jag aldrig någonsin kommer bli frisk från min till synes kroniska förkyldning.

och ingen fika fick vi idag heller, sjukt depp. istället fick vi lyssna på Mona Sahlin och en annan dude. bra intressant faktiskt, och hell, röstning på söndag. för min del blir det faktiskt en hel dag i en vallokal, känns ju faktiskt sådär pepp. åtta till åtta, plus ett par timmar för rösträkning osv. men det blir ju en del välbehövliga kronor i mitten på juli

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0