flitig tjej

ojojoj vad jag har legat i. igårmorse var jag på anställningsintervju, och efter det så for jag hem en sväng och sedan ut till sörberge med jenka och städade ett minst sagt .. hus i dåligt skick, men så vad gör man inte för några kronor extra.

imorse fick jag sms med klartecken, det blir stockholm. klockan 09.05 går planet, imorgon onsdag. det var ju inget planerat så att säga, men det blir nog jättetrevligt. och dessutom abra en kortis, är hemma redan på fredagkväll. dessvärre lite för sent för att orka ta mig ut till matfors på glamourkalas hos spjutet, synd för det hade varit jäkligt roligt.

jag hatar att packa .. kanske väntar tills ikväll .. eller imorn ..

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0