hejhej!!!

i brist på annat vettigt att göra, skriver jag i bloggen. mot helgen väntar det fantastiska högskoleprovet, som tar i princip hela dagen, något som såhär, lagomt i efterskott till att man ens anmälde sig, känns både dimmigt och mörkt, men inte så mycket att göra nu, pengarna får jag ju inte tillbaka.

sedan ett par veckor tillbaka har jag städat på hälsohuset, för att ha lite extra pengar att spendera på vettiga saker som skoltillbehör, nyttig mat och sånt, med andra ord skor. ett vidare glammigt jobb är det ju inte, men det är heller inte helt hemskt, och tiden är flexig. dessvärre har det medfört att jag har fått se både det ena och det andra, främst när jag städat inne på herrarnas. kan tala om för er att det finns män som faktiskt inte bryr sig om att en ung, ännu inte ärrad för livet, kvinna befinner sig i rummet, och låter allting dingla fritt ändå. hjälp

och nu, tänkte jag hänga ut mig själv, och mitt nya hår! 100% fritt från löshår och allt

                                  

 


opinions
Postat av: Lina

Hej :) Lina heter jag. Fixar bloggdesigner för en liten summa :) Är du intresserad so let me know :) Annars, ha en bra dag!

2009-03-27 @ 10:09:53
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: carolina

W O W vilken fantastisk hårfärg du har...

Helt otroligt, är det din riktiga ??



Helt klart avis :)

2009-12-23 @ 18:46:46
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0