jetsetter!

stockholmsresan blev kanon, blå himmel och sol på ditresan, åtminstone ovanför moln. hyperventilerade en stund under stigningen och en stund under landningen, alltså ungefär hela flygresan. det var ju trotsallt 11 år sedan sist..

på marken i storstaden var det torrt, och i luften var det ett par plusgrader. dessvärre blåste det rätt kraftigt så det blev ju i vilket fall snorkallt. shoppninglyckan var inte så god, och utdelningen inte så lycksam som jag hade hoppats. efter 2 dagar fulla av shopping, hade jag inkasserat 2 kjolar, jennie hade plockat på sig; 1 par skor, 2 väskor, 2-3 tröjor&linnen, underkläder, en dataväska också ja, jaa och så fortsatte det. men jag såg mig mätt istället, redan under första kvällen på en restaurang inte långt ifrån centralstationen, för där satt nämligen brolle .. och han gick alldeles mellan jennie och mg&helena på vägen ut, mmmmmmmmmmmmmmmmm jag sov gott den natten

kom hem till kyla och meterdrivor av snö, jag dog lite.


imorn tar jag & elle tåget till uppsala, ciao!


opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0